wtorek, 26 lutego 2013

Ćma

"You don't know how i look like when i'm not in love with you"

***

Ludzie zaczynają mówić o mnie przy mnie. To dziwne zjawisko gdy słyszysz coś, co nie miało trafić do Twoich uszu.
Wszyscy myślą, że momentami wyłączam się całkowicie. Jednak jakaś część mnie zawsze słucha.

Usłyszałam coś bardzo ciekawego... Nie wiedziałam, że ludzie interesują się mną aż tak bardzo, że mają ochotę mnie obgadywać gdy dookoła tyle "celebrytów" telewizyjnych.
Nie powiem, że mi to nie pochlebia, ale wolałabym, żeby mówiono milsze rzeczy... z drugiej strony obgadywanie rzadko jest miłe.

"...to nie wiesz...słyszałam...zerwał z nią...podobno dla innej...nie dziwie się... spójrzcie tylko"

No co? Spójrzcie na co? Na to jaką ruinę robi ze mnie miłość do chłopaka? Do jednej osoby? Jak mnie niszczy i pożera? Jak zamykam się w sobie i zaczynam odrzucać wszelkie ludzkie podrygiwania? Jak niedogaszone uczucia wypalają mnie od środka pozostawiając pustą opokę? Na to jaki ból sprawia mi myśl o nim? Na to jak kaleczę sobie język o jego ostre imię? Na to jak rzucam się w łóżku...





... jak to inną? Jak to miał inną? Zostawił by mnie dla innej dziewczyny? Tak po prostu? Zdradził i zostawił? Lepsza w łóżku? Ładniejsza? Zabawniejsza? Dlaczego? Dlaczego to zrobił?!
Dlaczego miałby to zrobić...
Jest teraz z inną?
Myśli o innej?
Kocha inną?
...zostawił mnie dla innej? Nie... nie zrobiłby mi tego, prawda....?






...prawda?





właściwie mógłby ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bez spamu proszę.