niedziela, 15 września 2013

Psychopath ♥

Nienawidzę...nienawidzę Cię za to, że zostawiasz mnie na pożarcie tym wszystkim ludziom, którzy nie są Tobą...


***


To była beznadziejna noc.
Same niepotrzebne sny.
Zbędność chwil i myśli.
Jednoczesne połączenie spełnienia pewnych marzeń jak i koszmaru.
Może pokrótce...

Zaczęło się jak stanęłam w jego drzwiach. Otworzył mi z wyrazem pełnego zdziwienia. Właściwie się nie dziwie, skąd ja tam? Sama byłam zdziwiona, ale jednocześnie poczułam wielką ulgę na jego widok, jakby był czymś czego od dawna potrzebowałam. Pomimo wielkiego zdziwienia wpuścił mnie, choć jestem pewna, że marzył o tym, aby zatrzasnąć mi drzwi przed nosem. Weszłam do jego podSzczecińskiego mieszkania i od progu powitał mnie jego pies. Sen był pełen absurdów, których nie będę tutaj przytaczała, myślę, że są zbędne na tym blogu... w gruncie rzeczy przyjechałam po to, aby dać mu prezent urodzinowy.
Później wyszliśmy na spacer, żeby porozmawiać i jadąc autobusem widziałam kobietę wiszącą na drzewie... oczywiście już martwą. Mam wrażenie, że ten fragment jest złym omenem dla mojej przyszłości. Czuję, że ta nieżyjąca już kobieta będzie miała wpływ na rozwój najbliższych wydarzeń.

A wracając do wiadomego kolegi z podSzczecina, w końcu zostawił mnie płaczącą na peronie. I odszedł. Tak po prostu.


***


"(...), a nie robić z siebie wersje zapasową, ale ja tam się nie znam"
Zaintrygowało mnie to stwierdzenie. Gdyby nie to, że Troll, który je napisał nie zdawał sobie sprawy z tego jak jest trafne, zaczęłabym się nim podpisywać.
Oddaję wszytko co czuje, jedno małe stwierdzenie.
On zrobił sobie ze mnie właśnie taką wersje zapasową. Jestem cholerną kopią zastępczą, która jest gorsza, ale..lepsze gorsze niż nic...

Zabawka dla mężczyzn... powinni mi to kurwa wytatuować na czole


***

Powoli zamieniam się w psychopatę. Małego, niezrównoważonego psychicznie samobójce.
Coraz więcej myślę o śmierci
Życie nie ma już dla mnie znaczenia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bez spamu proszę.