niedziela, 6 lipca 2014

Nie rozumiem tego... Nie rozumiem i nie potrafię znieść.


***

Chcę abyś wiedział, że mi zależy. ale nie wiem jak to osiągnąć
Chcę być ważna i potrzebna. ale moja bezradność jest ważniejsza
Chcę coś zrobić abyś wiedział co czuję. jednak nie mam na nic sił

Jesteś zbyt daleko bym mogła chwycić Cie za rękę. Zbyt daleko bym mogła powiedzieć co czuję. Nic by to nie zmieniło, jednak mam taką potrzebę.

Chcę wiedzieć o czym myślisz w każdej wolnej chwili, chcę abyś mi o tym mówił i dzielił się ze mną swoim życiem. Wiem, że nie jestem godna Twojego zaufania, dlatego nawet nie proszę. Choć bym chciała.

Czasem marzę o tym, że wszystko jest proste. Że mam siły aby spełniać wspólne marzenia.
Chciałabym móc Cie gdzieś zabrać, gdzieś gdzie jeszcze nie byłeś, jednak jestem tak słaba...i nawet nie wiem gdzie...
Chciałabym dzielić z Tobą moje wszystkie noce i uczucia, abyś wiedział jak wiele szczęścia mi dajesz. Jednak są to tylko chwile, tak ulotne i nieuchwytne, że nie wiem czy chciałbyś doświadczać tego co ja...
Chciałabym uchylić Ci nieba, chcę Twego szczęścia choć nie wiąże się ono ze mną. Ale skąd mam wziąć butlę aby zamknąć w niej czas...

***

...zamknęłabym w niej nas. Nas dwoje. I kota i psa. Kilka pięknych chmur, trochę słońca i kropel deszczu. Szum drzew, zieloną trawę i ptaka co śpiewałby nam cudownie.
Zamknęłabym szczęście i radość, aby trwała wiecznie i nie przemijała.
Zamknęłabym miłość...

...i tym wszystkim się upijała

***

Czesałabym włosy spoglądając przez rybie oko denka butelki.
Patrzyła na świat zza szklanej tafli.
Jak mała dziewczynka zamknięta... w samej sobie


***

Ciężko nam widzieć to czego nie chcemy. Ciężko śnić i marzyć gdy chcielibyśmy zapomnieć. Ciężko jest czekać na wiadomość, że żyje...

chciałabym umrzeć?

A co jeśli będzie jeszcze gorzej?

***

Chciałabym Cie gdzieś zabrać, tam gdzie jeszcze nigdy nie byłeś. Jednak jest mi bardzo zimno, i tak właściwie nie wiem gdzie.
Chciałabym trzymać Cie za rękę, spać na Twoim ramieniu i całować usta, które całuje inna. Jednak wiem, że nie jestem warta choć spojrzenia.
Chciałabym być przez Ciebie kochana. Jednak wiem, że nigdy nie będę tą, którą wybierzesz.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bez spamu proszę.